مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-17پزشكي

اهدای 150 میلیون ریال توسط کارخانه آرد «زرین» به کادر درمان اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اهدایی 150 میلیون ریالی کارخانه آرد «زرین» به این دانشکده در تهیه اقلام بهداشتی و تجهیزات محافظتی برای کادر درمان خبر داد.

- بهنام رضامخصوصی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: خیر نیک اندیش کارخانه آرد زرین 150میلیون ریال به حساب کمک های مردمی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد واریز کرد.

وی با بیان اینکه این اهدایی در تهیه مواد بهداشتی و تجهیزات محافظتی برای کادر درمانی، پرستاری و مدافعان سلامت خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا است گفت: از این خیر نیک اندیش قدردانی و از خیرین ارجمند شهرستان اسدآباد برای مشارکت در امر خداپسندانه کمک به وضعیت درمان دعوت می کنیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه دست پزشکان و پرستاران را در این روزهای سخت که عاشقانه پای کار هستند، می بوسم افزود: به درستی از آنها به عنوان مدافعان سلامت یاد می شود و باعث مباهات که مقام معظم رهبری بارها از کادر بهداشت و درمان قدردانی کرده اند و این موضوع تمام خستگی های ما را از بین می برد.

وی با تاکید به اینکه مردم به کمپین بزرگ در خانه می مانم   بپیوندند تا بیماری کرونا کنترل شود تاکید کرد: قطعا این بیماری را شکست خواهیم داد اما اگر مردم همراهی کنند زودتر این اتفاق رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 150 میلیون ریال توسط کارخانه آرد «زرین» به کادر درمان اسدآباد

اهدای 150 میلیون ریال توسط کارخانه آرد «زرین» به کادر درمان اسدآباد