مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-16اقتصادي

100 بسته حمایتی میان طبقه محروم لامرد توزیع شد


با شیوع بیماری کرونا، 100 بسته حمایت غذایی در میان نیازمندان لامرد توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، سرهنگ سیدمحمود جعفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا، 100 بسته خوراکی شامل برنج، روغن، گوشت سفید، گوشت قرمز و تن ماهی به ارزش هر کدام 500 هزار تومان، میان نیازمندان لامرد توزیع شده است.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه شهرستان لامرد طی هر 48 ساعت جلسات این قرارگاه برگزار و آخرین وضعیت این بیماری در سطح شهرستان لامرد بررسی می شود.

 سرهنگ جعفری افزود: علاوه بر آن در همه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان لامرد، نیز قرارگاه های پدافند زیستی محله محور راه اندازی شده است و روزانه گزارش آن ارسال می شود.

وی با بیان اینکه بسیج با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر در 7 نقطه از شهرستان لامرد به کنترل محورهای  ورودی و خروجی شهرستان پرداخته است، بیان کرد: تفاهم نامه سپاه با شبکه بهداشت و درمان در راستای ارائه آموزش دقیق به مردم در خصوص آشنایی کامل با ویروس کرونا انجام شده است که مرحله اول آن نیز روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 بسته حمایتی میان طبقه محروم لامرد توزیع شد

100 بسته حمایتی میان طبقه محروم لامرد توزیع شد