مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-16سياسي

توزیع 100 بسته حمایت غذایی در میان نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ سید محمود جعفری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مهم ترین اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه شهرستان لامرد طی هر 48 ساعت جلسات این قرارگاه برگزار می شود و آخرین وضعیت این بیماری در سطح شهرستان لامرد بررسی می شود.

وی افزود: علاوه بر آن در همه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان لامرد، نیز قرارگاه های پدافند زیستی محله محور راه اندازی شده است و روزانه گزارشات آن ارسال می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد با بیان اینکه بسیج باهمکاری شبکه بهداشت و هلال احمر در 7 نقطه از شهرستان لامرد در حال کنترل محورهای ورودی و خروجی شهرستان لامرد است تصریح کرد: تفاهم نامه سپاه با شبکه بهداشت و درمان در راستای ارائه آموزش دقیق به مردم در خصوص آشنایی کامل با ویروس کرونا انجام شده است که مرحله اول آن نیز چهارشنبه عصر برگزار شد.

سرهنگ جعفری اضافه کرد :735 نفر از بسیجیان در قالب گروه های 2 نفره در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز با شبکه بهداشت و درمان لامرد همکاری لازم داشته باشند.

وی در خصوص انجام گندزدایی و ضدعفونی محلات شهر لامرد نیز افزود: با همکاری خیرین و مردم وتوسط گروه جهادی آتش به اختیار مرحله اول گندزدایی محلات به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 بسته حمایت غذایی در میان نیازمندان

توزیع 100 بسته حمایت غذایی در میان نیازمندان