مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-16پزشكي

نایب قهرمان پرتاب وزنه جهان: مقابله با کرونا نیازمند تلاش جمعی است


مهران نکویی مجد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود یک ماهی است کشورمان درگیر بیماری کرونا شده است که همین موضوع می طلبد همه مردم مشارکت گسترده ای در مقابله با این ویروس واگیردار داشته باشند.

وی تصریح کرد: این تفکر که مقابله با بیماری کرونا مربوط به وزارت بهداشت و یا یکی دو نهاد دیگر است بسیار اشتباه است چرا که همه مردم به نوعی با این مشکل درگیرو لازم است برای رفع آن چاره اندیشی کنند.

نکویی مجد همچنین با حمایت از کمپین های ایجاد شده در راستای مقابله با کرونا، گفت: شاید بهترین سهمی که مردم می توانند در مهار بیماری کرونا داشته باشند ماندن در منزل و پرهیز از مراجعات و ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی است.

دارنده 2 مدال نقره مسابقات پرتاب وزنه جهان در سال های 2017 و 2019 گفت: هرکسی که خود را عضوی از جامعه می داند باید سهمی در مهار و کنترل بیماری داشته باشد که سهم همه ما به عنوان قشری از جامعه ماندن در منزل به منظور پیشگیری از شیوع بیماری است.

وی گفت: خود من با اینکه مسابقات مهمی مثل پارالمپیک 2020 توکیو را نیز پیش رو دارم ولی در هفته های اخیر به ندرت از منزل خارج شده ام تا سهمی در قطع شدن زنجیره این بیماری داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمان پرتاب وزنه جهان: مقابله با کرونا نیازمند تلاش جمعی است

نایب قهرمان پرتاب وزنه جهان: مقابله با کرونا نیازمند تلاش جمعی است