مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 15:052020-03-15فرهنگي

از نمایش «آفتاب زمستان» تا «هر نفس نو می شود» در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 و فرهنگسرای سرو، با شیوع ویروس کرونا در کشور، برپایی نمایشگاه ها و گالری های عمومی دارای محدودیت های فراوان است، این مساله باعث شده است که بسیاری از نگارخانه ها به تعطیلی کشیده شده و آثاری از هنرمندان که قرار بود برای عموم به نمایش دربیاید به تعویق بیفتد.

فرهنگسرای سرو با همکاری هنرمندان حوزه تجسمی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، در اقدامی ابتکاری نمایشگاه هایی را در فضای مجازی برگزار می کند.

از آغاز زمان تعطیلی نگارخانه ها تاکنون پنج نمایشگاه به صورت مجازی و از طریق صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای سرو به نشانی farhangsara_sarv برگزار شده است: نقاشی های نوستالوژی ایرانی فرهنگسرای سرو نمایشگاه نقاشی و فلوید آرت با عنوان نوستالوژی ایرانی از آثار شبنم علامه راد را در فضای مجازی به نمایش گذاشته است.

علاقه مندانی که این آثار را به صورت آنلاین می بینند می توانند نظرات خود را در انتهای این پست اینستاگرامی قرار بدهند؛ هنرمند خالق این آثار نظرات آنان را می خواند.

سبک های مدرن نقاشی با مضامین زندگی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن و سیاه قلم از آثار بنفشه زنده دل با مضامین زندگی و با آخرین سبک های مدرن نقاشی از دیگر نمایشگاه هایی است که در فضای مجازی برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نمایش «آفتاب زمستان» تا «هر نفس نو می شود» در فضای مجازی

از نمایش «آفتاب زمستان» تا «هر نفس نو می شود» در فضای مجازی