مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-15دانش

پذیرش بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی/ فهرست رشته گرایش ها


دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه ای از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) و دکتری (برگزیدگان علمی) برای سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد.

- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه ای از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) و دکتری (برگزیدگان علمی) برای سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اطلاعیه ای که دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای پذیرش بدون آزمون دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد(استعدادهای درخشان) منتشر کرده است آمده: به اطلاع کلیه متقاضیان اعم از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و سایر دانشگاه های دولتی می رساند: پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره آ-2203، موضوع ابلاغ شماره 300430 در تاریخ ششم بهمن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی انجام می شود.

برخی از شرایط پذیرش این دانشجویان به شرح زیر است: 1-1 پس از شش نیم سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای دوره به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر ( عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل می شود) دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی/ فهرست رشته گرایش ها

پذیرش بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی/ فهرست رشته گرایش ها