مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 15:102020-03-14اجتماعي

ثبت نام مدافعین افتخاری سلامت در بنیاد کرامت رضوی


سامانه «مدافعین افتخاری سلامت» در استان های تهران، گیلان و قم راه اندازی شده است که علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت بنیاد کرامت رضوی مراجعه کنند.

- مشهد ـ سامانه مدافعین افتخاری سلامت در استان های تهران، گیلان و قم راه اندازی شده است که علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت بنیاد کرامت رضوی مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از آستان نیوز، محمد حسین استادآقا گفت: با دستور تولیت آستان قدس رضوی در روزهای آینده در کلیه بیمارستان های سراسر کشور، با حضور خدام حرم امام رضا علیه السلام برنامه های معنوی و زیارت مجازی اجرا خواهد شد و کلیه بیماران و کادر پزشکی این مراکز یک وعده مهمان سفره رضوی خواهند بود.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: همچنین سامانه مدافعین افتخاری سلامت با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان های تهران، گیلان و قم راه اندازی شده که 7 خدمت مختلف برای آن تعریف شده است.

وی افزود: در این سامانه طرح های همیار سلامت (خدمت به بیماران)، همیار دوزندگی (تولید البسه بیمارستانی)، صدای سلامت (پاسخگویی تخصصی)، خادم مدافعان سلامت (خدمت به کادر درمانی)، خادم سلامت محله (پاک سازی سطوح شهر)، حسینیه سلامت (نقاهتگاه موقت) و همیار مالی (کمک های نقدی) تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مدافعین افتخاری سلامت در بنیاد کرامت رضوی

ثبت نام مدافعین افتخاری سلامت در بنیاد کرامت رضوی