مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-14اقتصادي

تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای اروندی


معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک تا اطلاع ثانوی در راستای مقابله با کروناویروس خبرداد.

- ایسنا/خوزستان معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک تا اطلاع ثانوی در راستای مقابله با کروناویروس خبرداد.

سیدعلی موسوی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس از مردم و صاحبان خودروهای پلاک اروندی تقاضا داریم تا به گمرگ جمهوری اسلامی، گمرگ منطقه آزاد اروند و مرکز شماره گذاری مراجعه نکنند.

وی افزود: در راستای مبارزه با این ویروس و با توجه به هماهنگی انجام شده با ستاد مبارزه با کرونا در استان، مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

موسوی ادامه داد: تا پایان سال جاری از ارائه خدمات در مراکز موردنظر معذور هستیم و از مردم درخواست داریم به آبادان و خرمشهر برای این موضوع سفر نکنند.

وی از تعطیلی اداره کار و بخش ثبت شرکت ها به دلیل ازدحام جمعیت تا اطلاع ثانوی خبرداد و گفت: به افرادی که در اداره کار منطقه آزاد اروند کار داشته اند و حتی از قبل تعیین وقت کرده اند از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای اروندی

تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای اروندی