مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 19:052020-03-13سياسي

روزانه چهار هزار دست لباس بیمارستانی در خمین تولید می شود


سرهنگ پاسدار محمد مهدی میرهادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: لباس های مخصوص بیمارستان از سوی یک کارگاه خانوادگی در روستای فرنق از توابع خمین با کمک اهالی این روستا تولید می شود.

وی ادامه داد: این کارگاه تولیدی لباس مورد نیاز بیمارستان های امام خمینی(ره) خمین، نمازی شیراز و رجایی تنکابن را تامین می کند.

فرمانده بسیج ناحیه خمین اظهار داشت: کارگاه تولید لباس بیمارستان در روستای فرنق کار برش، دوخت و کنترل را برعهده دارد و برخی پارچه های برش خورده به یک خیاطی در شهر برای دوخت ارسال می شود.

سرهنگ پاسدار میرهادی افزود: روزانه یک هزار عدد ماسک بهداشتی سه لایه و نخی با حمایت گروه های جهادی در این شهرستان تولید می شود.

وی با اشاره به فعالیت 50 نفر در کارگاه های تولید ماسک بیان کرد: بخشی دیگر از ماسک های تولید شده با قیمت تمام شده از سوی رده های سپاه در بین مردم شهرستان توزیع می شود.

فرمانده بسیج ناحیه خمین ادامه داد: تاکنون سه هزار و 500 لیتر مواد ضدعفونی کننده تهیه و در بین عموم شهروندان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار میرهادی گفت: مقادیری از این مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم و حاشیه شهر به شکل رایگان توزیع شده و بخشی از آن نیز با قیمت تهیه و بسته بندی در اختیار مردم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه چهار هزار دست لباس بیمارستانی در خمین تولید می شود

روزانه چهار هزار دست لباس بیمارستانی در خمین تولید می شود