مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 00:352020-03-11ورزشي

آخرین وضعیت تیم های شمالی فوتبال، در بحران کرونا


تیم های شمالی حاضر در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک با توجه به شیوع ویروس کرونا در شمال کشور، در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

- تیم های شمالی حاضر در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک با توجه به شیوع ویروس کرونا در شمال کشور، در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، شمال ایران در وضعیت نابسمانی قرار دارد و منطقه گیلان و مازندران، بیش از مناطق دیگر، دچار این ویروس شده است.

این اتفاق موجب شد که در تیم های شمالی حاضر در رقابت های لیگ دسته یک، اخبار مختلفی مبنی بر مشکوک بودن این بازیکنان به ابتلا شدن به این ویروس منتشر شود.

باشگاه سپیدرود رشت، یکی از این تیم ها بود که اخبار مختلفی درباره اش منتشر شد و حتی مدیرعامل این تیم گفته بود 10 تن از بازیکنان این تیم مشکوک به کرونا هستند.

طبق آخرین اطلاعات دریافت شده، چند بازیکن سپیدرود به مشکوک به بیماری آنفولانزا شده بودند که بعد از دوره درمانی مشخص، سلامتی خود را به دست آورده اند.

با این وجود تمرینات سپیدرود رشت، تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است و بازیکنان غیر بومی این تیم به شهرهای خودشان برگشته اند.

تیم ملوان بندرانزلی که شهرشان یکی از آمارهای بالای ابتلا به ویروس کرونا را داشته است، در حال حاضر در وضعیت قرنطینه به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تیم های شمالی فوتبال، در بحران کرونا

آخرین وضعیت تیم های شمالی فوتبال، در بحران کرونا