مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 17:072020-03-11سياسي

لزوم تقویت رویکرد علمی در تنظیم برنامه های راهبردی پدافند غیرعامل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید خاورزمینی ظهر چهارشنبه در نخستین نشست رسمی اعضای هیئت مدیره انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان اهتمام به تقویت رویکردهای علمی و دانش روز در سیاست ها و برنامه های راهبردی را اساس هر گونه نگرش در اجرا دانست.

وی مهمترین رسالت این انجمن را کمک به پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی پدافند غیر عامل استان همدان برشمرد.

وی جذب و بهره مندی از تخصص و تجربه نیروهای متخصص و صاحب نظر را مهم ارزیابی کرد و افزود: انجمن علمی پدافند غیر عامل استان در دو بعد کمی و کیفی با بهره گیری از افراد کارآمد و شایسته در تمامی حوزه های تخصصی مرتبط با پدافند غیر عامل نقش به سزایی ایفا می کند.

خاورزمینی در ادامه به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه این آسیب به عنوان یکی از تهدیدات زیستی به مهمترین مسئله روز جامعه و جهان تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: مردم ایران همانند سایر مسائل مبتلابه با همکاری و همیاری در کنار دولت و مسئولان امر، این معضل را مهار و امحاء خواهند کرد.

وی فعال کردن و تقویت کمیته های انجمن علمی پدافند غیر عامل استان را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با آغاز فعالیت دور سوم هیئت مدیره این انجمن، گام های مثبت و مطلوبی در زمینه های گوناگون برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت رویکرد علمی در تنظیم برنامه های راهبردی پدافند غیرعامل

لزوم تقویت رویکرد علمی در تنظیم برنامه های راهبردی پدافند غیرعامل