مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 16:052020-03-11اجتماعي

از میدان مین به «کویید 19»/ روایت مردی که هم چنان پای کار است + فیلم و عکس


  عمو رضا که یادگار هشت سال دفاع مقدس است از حال هوای دفاع در این روزها می گوید: هنگامی که دوربینم را برمی دارم و آماده حضور در بیمارستان می شوم، برای یک لحظه به 36 سال قبل برمی گردم و خاطرات دوران جنگ برایم تداعی می شود، انگار که برای بازگشایی معبر در میدان در شب عملیات اعزام می شوم.

از محتکران بیزارم او جانباز دوران دفاع مقدس است و در سال 65 در منطقه عملیاتی فاو دوچار عارضه شیمیایی شده است که در این بار گفت: به جانباز بودنم افتخار می کنم و هرگز گلایه ای از موضوع ندارم چراکه در راه دفاع از وطن با خدای خویش معامله کرده ام و مطمئنم در این معامله ضرر نکرده ام.

همکارانم در این خصوص بارها به من گفته اند؛ تو که از ریه ها و جسم سالمی برخوردار نیستی چرا به مرکز خطر می روی، بگذار همکاران دیگر و جوان ترها این کار را انجام دهند، که در پاسخ می گویم؛ من عاشق دفاع از کشورم هستم، چه در مقابل بعثی ها و چه در برابر کرونا.

زمان جنگ در حملات شیمیایی دشمن، بچه های بسیجی ماسک خود را به همرزمان شان می دادند تا جانشان را فدای هم وطن خود سازند اما متأسفانه امروز عده ای سودجو و منفعت طلب دست به احتکار اقلام بهداشتی می زنند و با جان هم وطنان بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از میدان مین به «کویید 19»/ روایت مردی که هم چنان پای کار است + فیلم و عکس

از میدان مین به «کویید 19»/ روایت مردی که هم چنان پای کار است + فیلم و عکس