مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-11سياسي

تقدیر نماینده ماهشهر از اقدامات جهادی بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی


اقدامات ارتش، سپاه و به ویژه بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده علاوه بر تأمین نیاز ها، تأثیر روانی قابل توجهی را در میان آحاد مردم داشته است.

- علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اقدامات گروه های جهادی ارتش، سپاه و به ویژه بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی به ویژه ماسک و لوازم ضدعفونی کننده تأثیر مثبتی در سطح جامعه داشته است.

وی افزود: این اقدامات علاوه بر تأمین نیازها، تأثیر روانی بسیار مثبتی در میان مردم داشته و مردم را بسیار امیدوار کرده است.

  نماینده مردم ماهشهر در مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال در استان ما (خوزستان) فعالیت های گروه های جهادی بسیار مؤثر و قابل توجه بوده و تأثیرات مثبت آن را به وضوح می توان در سطح جامعه دید.

گلمرادی با اشاره به محاکمه تعدادی از محتکران لوازم بهداشتی توسط قوه قضاییه خاطرنشان کرد: اقدام قوه قضاییه در این باره قابل تقدیر است که خارج از نوبت و به صورت علنی رسیدگی به این پرونده ها را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: پیش از محاکمه این محتکران لوازم بهداشتی مانند ماسک و لوازم ضدعفونی کننده به زحمت یافت می شد اما پس از آغاز محاکمات این افراد و پخش آن به صورت علنی ما شاهد این بودیم که لوازم بهداشتی بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده ماهشهر از اقدامات جهادی بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی

تقدیر نماینده ماهشهر از اقدامات جهادی بسیج در تولید و توزیع لوازم بهداشتی