مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-11اجتماعي

زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست/ اجتمال اختصاص یک ماه از تعطیلات تابستانی به آموزش


معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش ها تا 20 فروردین برنامه ریزی شده است و امکان دارد سال تحصیلی تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کمریی، صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: برای نخستین بار بعد از سال های جنگ تحمیلی با شبکه آموزش و سپس شبکه چهار، آموزش را از رسانه ملی آغاز کردیم و البته برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس از رسانه های متعددی استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه تلویزیون یک رسانه مکمل است، گفت: اکنون که تعطیلی مدارس به ما تحمیل شده است باید وضعیتی ایجاد می کردیم که دانش آموزان آسیب نبینند و تاکنون در مدارس حدود 70درصد محتوای آموزشی آموزش داده شده است و 30درصد باقی مانده از طریق آموزش تلویزیونی است.

کمریی خاطرنشان کرد: معلمان برای آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی هم اقدام کرده اند و بیش از 182 درس در دوره متوسطه داریم که البته حجم کار سنگین است و 95درس تکراری داریم که 90 درس را در تلویزیون آموزش می دهیم.

زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست آموزش ها تا 20 فروردین برنامه ریزی شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اینکه 100هزار دانلود فیلم آموزشی داریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان بازگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست/ اجتمال اختصاص یک ماه از تعطیلات تابستانی به آموزش

زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست/ اجتمال اختصاص یک ماه از تعطیلات تابستانی به آموزش