مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:552020-03-11سياسي

تصمیم قاطعانه درباره تعطیلی گسترده و منع رفت و آمد اتخاذ شود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تعطیلی گسترده تر در شهرهای درگیر با ویروس کرونا، گفت: در صحبت هایی که با کادر درمان داریم موکدا درخواست دارند که تعطیلی جهت شکستن چرخه انتقال ویروس صورت بگیرد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تعطیلی گسترده تر در شهرهای درگیر با ویروس کرونا، گفت: در صحبت هایی که با کادر درمان داریم موکدا درخواست دارند که تعطیلی جهت شکستن چرخه انتقال ویروس صورت بگیرد.

سیده فاطمه حسینی در گفت وگو با ایسنا ضمن تاکید بر ضرورت شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: مساله ای که درباره آن باید زودتر تصمیم گیری قاطعانه ای شود مساله منع رفت و آمد و تعطیلی کلیه ادارات و سازمانها و همچنین بخش خصوصی است تا چرخه انتقال کرونا شکسته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ایران و کشورهای درگیر، چالش جدی برای درمان این ویروس دارند ، افزود: مساله ای که خیلی مهم است پیشگیری است.

شبکه درمان ما هم ظرفیتش به شکلی است که در صورت تداوم شیب صعودی بالای شیوع، پاسخگو نخواهد بود وی ادامه داد: در تهران شاهد این هستیم که وقتی برخی بیماران به بیمارستان های معرفی شده مراجعه می کنند به دلیل اینکه امکان بستری شدنشان وجود ندارد آنها را مداوای سرپایی می کنند و به درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم قاطعانه درباره تعطیلی گسترده و منع رفت و آمد اتخاذ شود

تصمیم قاطعانه درباره تعطیلی گسترده و منع رفت و آمد اتخاذ شود