مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:552020-03-11اجتماعي

دستمزد معلمان مدارس غیردولتی تمام و کمال پرداخت شود


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیردولتی می بایست تا پایان سال به طور کامل پرداخت شود و هیچ مدرسه غیردولتی حق ندارد به بهانه عدم حضور دانش آموزان در مدرسه از پرداخت حقوق این معلمان خودداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: فرآیند آموزش، توسط معلمان در کلیه مدارس استان برقرار است و مسئولیت نظارت بر فعالیت های آموزشی مدارس بر عهده مدیران مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بر پرداخت کامل حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیردولتی تاکید کرد و افزود: همانگونه که فرایند آموزش در کلیه مدارس دولتی در حال انجام است، این امر در کلیه مدارس غیردولتی نیز باید به همت عوامل اجرایی و معلمان با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیردولتی می بایست تا پایان سال به طور کامل پرداخت شود و هیچ مدرسه غیردولتی حق ندارد به بهانه عدم حضور دانش آموزان در مدرسه از پرداخت حقوق این معلمان خودداری کند.

دورکاری کادر اداری آموزش و پرورش در دست بررسی است قائدامینی در رابطه با وضعیت فعالیت مدارس گفت: مدارس استان تا بیست و هشتم اسفندماه در همه روزهای هفته به جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد معلمان مدارس غیردولتی تمام و کمال پرداخت شود

دستمزد معلمان مدارس غیردولتی تمام و کمال پرداخت شود