مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-10پزشكي

مبتلایان به کرونا در استان یزد به 127 نفر رسید/فراخوان اعزام نیروی داوطلب


بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد، تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کویید 19 در استان یزد به 127 نفر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عصر امروز ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد در اطلاعیه 44 خود اعلام کرد:  با عنایت به اعلام وزارت بهداشت و درمان و با بررسی افراد مشکوک به ابتلا ویروس کرونا در استان یزد تا ساعت 14 روز سه شنبه مورخ بیستم اسفندماه تعداد افراد قطعی مبتلابه این بیماری به 127 نفر افزایش یافته است.

در این اطلاعیه تأکید شده است: از هم استانی های عزیز درخواست می شود ضمن رعایت دقیق نکات بهداشت فردی و برخورد جدی با موضوع شیوع این بیماری، قویاً از هرگونه رفت وآمد غیرضروری خودداری کرده و در منازل بمانند.

*فراخوان اعزام نیروی داوطلب معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از فراخوان وزارت بهداشت برای حضور پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر نیروهای داوطلب جهت مقابله با کرونا در بیمارستان ها خبر داد.

وفایی نسب گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با توجه به شیوع ویروس کووید 19 در نظر دارد در راستای تأمین نیروی انسانی موردنیاز بیمارستان های سراسر کشور نسبت به اعزام نیروی انسانی داوطلب در گروه های پزشکی و پیراپزشکی اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا در استان یزد به 127 نفر رسید/فراخوان اعزام نیروی داوطلب

مبتلایان به کرونا در استان یزد به 127 نفر رسید/فراخوان اعزام نیروی داوطلب