مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-10اقتصادي

اختصاص 3هزار میلیارد تومان برای بیمه بیکاری و کسب‎ وکارهای تعطیل


حدود 3 هزار میلیارد تومان منابع به منظور پرداخت بیمه های بیکاری و ارائه تسهیلات تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، به ارائه توضیحاتی با بیان اینکه دامنه فعالیت های دولت درباره اقدامات و تمهیدات در قبال آسیب دیدگان ویروس کرون بسیار وسیع است، اظهار داشت: تشکیل ستاد مقابله با بحران کرونا از مهم ترین اقدامات دولت در این باره بوده است که تقریبا هر روز، معاونین و وزرای مربوط تشکیل جلسه می دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه نهادسازی های لازم برای تحقق هدف مبارزه با کرونا انجام شده است، گفت: در همه جلسات رسمی هیئت وزیران، مقدمه ای با محوریت این موضوع مطرح می شود و شاهد هماهنگی وزرا و طرح همه مسائل و بیان گزارش فعالیت دستگاه های اجرایی گوناگون درباره کرونا هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که دولت پای کار است و ما و تمام وزارتخانه ها، صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی در این در کنار وزارت بهداشت که پیشانی این کار است، تلاش می کنیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت های درمانی تامین اجتماعی، افزود: ما در 330 مرکز درمانی که شامل 80 بیمارستان و مراکز درمانی دیگر است برای امداد رسانی به مخاطبان خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3هزار میلیارد تومان برای بیمه بیکاری و کسب‎ وکارهای تعطیل

اختصاص 3هزار میلیارد تومان برای بیمه بیکاری و کسب‎ وکارهای تعطیل