مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-10اقتصادي

خدمات به شکل غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به اجرایی شدن برنامه پیشگیری از شیوع بیشتر کروناویروس، از ارائه خدمات به شکل غیرحضوری به جامعه هدف این اداره کل در سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به اجرایی شدن برنامه پیشگیری از شیوع بیشتر کروناویروس، از ارائه خدمات به شکل غیرحضوری به جامعه هدف این اداره کل در سراسر استان خبر داد.

سهراب مختاری سه شنبه 20 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: برای کاهش حداکثری مواجهه شهروندان، با برنامه ریزی انجام شده و در یک طرح ابتکاری، افراد می توانند درخواست های خود در زمینه های مختلف را از طریق تلفن، فکس، شبکه اجتماعی فضای مجازی یا ارتباطات الکترونیک، اعلام و پاسخ را نیز به همین شکل دریافت کنند.

او با اشاره به دستور وزیر تعاون و تاکیدات استاندار فارس در خصوص همراهی تمام دوایر دولتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر کروناویروس، گفت: تمهیداتی خوبی برای جلوگیری از تعویق در ارائه خدمات به جامعه هدف پیش بینی شده است.

مختاری با اشاره به اینکه برخی از نیازهای مراجعان را می توان به شکل تلفنی یا از طریق ارتباط الکترونیکی پاسخ داد، افزود: در این زمینه اطلاعات مربوط به نحوه ارتباط تلفنی یا الکترونیکی با مدیر کل، معاونین، روسای ستادی اداره کل و روسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات به شکل غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می شود

خدمات به شکل غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می شود