مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-10سياسي

هتل 11 طبقه در محدوده میدان فردوسی تهران احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در این باره گفت: موافقت اعضا با احداث این هتل پس از توضیحات شهردار منطقه 6 پایتخت حاصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیروز حناچی شهردار تهران (رییس کمیسیون)، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رییس دبیرخانه، اعضای کمیسیون ماده پنج شهر تهران هستند.

طبق قانون، وظیفه بررسی و تصویب طرح های تفصیلی شهری بر عهده کمیسیون ماده 5 است و تصمیمات آن برای شهرداری لازم الاجراست.

اشراقی همچنین در خصوص باقی تصمیمات جلسه کمیسیون ماده 5 شهر تهران توضیح داد: در این جلسه تقاضای دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر طرح امکان سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از توضیحات فتوحی رییس دانشگاه شریف، مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه2، اعضا دراین باره به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت مقرر شد دانشگاه شریف طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال آینده ارائه کند.

رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ادامه داد: همچنین تاکید شد ساخت وسازهای درون محوطه دانشگاه پس از اخذ پروانه ساختمانی اجرا و با توجه به گود ایجاد شده در محدوده طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل 11 طبقه در محدوده میدان فردوسی تهران احداث می شود

هتل 11 طبقه در محدوده میدان فردوسی تهران احداث می شود