مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-10سياسي

آمادگی لازم برای ایجاد بیمارستان صحرایی در شهرستان کنگان را داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح سه شنبه در نشست با فعالان اجتماعی ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت: ارتباط با رسانه ها از روزهای ابتدای مسئولیتم در شهرستان در برنامه ریزی های کاری بوده و به آن اعتقاد دارم.

وی اضافه کرد: در شرایط موجود در سطح جهان، کشور، منطقه نیز نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است، باید همبستگی های اجتماعی برای مقابله با کرونا ویروس تقویت شده و گروه های مرجع و فعالین اجتماعی در مقابل شایعات روشنگری کنند.

پاک نژاد افزود: امروز در حساس ترین برهه مسئولیت های اجتماعی خود قرار داریم و بهترین رسالت برای شما و فعالان اجتماعی آگاهی بخشی بیشتر به مردم نسبت به مخاطرات احتمالی شیوع این ویروس است.

فرماندار کنگان ضمن تاکید بر اهمیت سلامت جسمی و روانی مردم افزود: سلامت مردم در اولویت کار ماست و در این خصوص نیز اقداماتی صورت گرفته است و جا دارد از پرستاران، پزشکان، پرسنل اداری بیمارستان، شبکه بهداشت و درمان، درمانگاه ها، کلینیک ها و مطب های خصوصی که در خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم هستند تقدیر و تشکرمی کنیم.

لزوم تقویت سلامت روانی وی ادامه داد: در بحث سلامت روانی جامعه وظیفه رسانه ها و فعالان اجتماعی و کاربران فضای مجازی بسیار سنگینی است و نباید اجازه داد که شرایط جامعه به سمت نا امیدی، التهاب و تشنج پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای ایجاد بیمارستان صحرایی در شهرستان کنگان را داریم

آمادگی لازم برای ایجاد بیمارستان صحرایی در شهرستان کنگان را داریم