مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-10اجتماعي

برنامه خلاقانه تدریس با استفاده از فضای مجازی در گرمسار ارائه شد


مدیر آموزش وپرورش گرمسار از طراحی برنامه های خلاقانه توسط برخی معلمان شهرستان در فضای مجازی برای ارائه دروس به دانش آموزان خبر داد و گفت: - این طرح در تمام پایه ها و مقاطع گسترش می یابد امیر نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه آموزش وپرورش گرمسار در مقابله با کرونا اظهار داشت: مدارس شهرستان در نوروز امسال هیچ مسافری را پذیرش نمی کند و این روند تا آغاز فعالیت آموزشی در مدارس ادامه دارد.

وی بابیان اینکه روزانه در دو نوبت مدارس گرمسار ضدعفونی می شوند، تصریح کرد: بر اساس اعلام اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان تمام مدارس شهری در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 12 با حضور مدیران و معاونین مدارس فعالیت دارند و پاسخگوی اولیا دانش آموزان هستند.

طراحی برنامه های آموزشی خلاقانه از سوی معلمان گرمسار مدیر آموزش وپرورش گرمسار با اشاره به اینکه روند برای مدارس روستایی نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برقرار است، تأکید کرد: تمام فعالیت های آموزشی در مدارس این شهرستان به صورت حضوری لغو شده است.

نجفی افزود: این در حالی است که معلمان نمونه و برتر این شهرستان با طراحی برنامه های خلاقانه درصدد آموزش به دانش آموزان در تمام پایه ها و مقاطع تحصیلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه خلاقانه تدریس با استفاده از فضای مجازی در گرمسار ارائه شد

برنامه خلاقانه تدریس با استفاده از فضای مجازی در گرمسار ارائه شد