مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-10سياسي

حوزه های علمیه پیشگام در اجرای احتیاطات پزشکی و کارشناسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در نشست شورای معاونین حوزه های علمیه که در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت برگزار شد، گفت: مواجه و برخورد حوزه علمیه با اپیدمی وسیع ویروس کرونا باید جامع، دینی و قرآنی باشد، چرا که دین و قرآن در این رابطه و حوادث بلایا ما را به نگاه آسمانی و بسیار جامع مجهز و دعوت می کند و این نگاه و رویکرد را باید استخراج و تبیین و به جامعه ارائه کرد.

مدیر حوزه های علمیه افزود: آنچه در این عالم رقم می خورد، آزمون و فتنه ای برای بشر است، ولی در این حوادث به عنوان حوادث ویژه، در آن ابتلای خاصی است.

اگر چه از این منظر کلی هرچه در این عالم است لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا ، همه عالم برای بلا است و در جای دیگر آمده به کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَهُ الْمَوْتِ وَ نَبْلُوکُمْ بِالشَّرِّ وَ الْخَیْرِ فِتْنَهً ، سوره انبیاء آیه 35، همه فتنه و آزمون است، اما این نوع حوادث می شود لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ.

وی اظهار داشت: بنابراین در سلسله مراتب خلقت، آزمون و امتحان است و همه مظاهر عالم برای آزمون است و شر و خیر نسبی عالم برای آزمون است و همین طور سلسله حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه پیشگام در اجرای احتیاطات پزشکی و کارشناسی است

حوزه های علمیه پیشگام در اجرای احتیاطات پزشکی و کارشناسی است