مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 05:202020-03-10سياسي

ضرورت انجام تمهیدات لازم جهت مقابله با کانون های احتمالی حمله ملخ


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در خصوص لزوم مبارزه با علف های هرز و آفات گفت: تامین منابع مورد نیاز برای حفظ نباتات و انجام تمهیدات لازم جهت مقابله با کانون های احتمالی حمله ملخ ها که از جنوب کشور آغاز شده است یک امر ضروری است و باید به هر شکل ممکن تحقق یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در خصوص لزوم مبارزه با علف های هرز و آفات گفت: تامین منابع مورد نیاز برای حفظ نباتات و انجام تمهیدات لازم جهت مقابله با کانون های احتمالی حمله ملخ ها که از جنوب کشور آغاز شده است یک امر ضروری است و باید به هر شکل ممکن تحقق یابد.

اکبر فتحی در جلسه شورای معاونین و مدیران مستقل سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: متخصصان و کارشناسان بخش کشاورزی استان با توجه به وضعیت فعلی صادرات محصولات کشاورزی از استان، باید تمهیداتی بیاندیشند تا بتوانیم از وضعیت موجود خارج شده و صادرات تولیدات کشاورزی را از سر بگیریم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مدافعان سلامت جامعه، ادامه داد: در حال حاضر هر بخش باید در حوزه کاری خود در کنار رعایت موارد بهداشتی و ایمنی، نسبت به انجام وظایف قانونی و عملی خود تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام تمهیدات لازم جهت مقابله با کانون های احتمالی حمله ملخ

ضرورت انجام تمهیدات لازم جهت مقابله با کانون های احتمالی حمله ملخ