مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-09پزشكي

مجازات در انتظار افرادی که بیماری کرونای خود را کتمان کنند


محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا که سه ساعت به طول انجامید، اظهار داشت: مردم استان از طریق خودقرنطینگی و کاهش تجمع برای پیشگیری از شیوع این بیماری با مسوولان همکاری کرده و عوامل انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی نیز با جدیت بیشتر مبادی ورودی را کنترل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسافرت بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا ممنوع است، افزود: مبادی ورودی استان در زمان حاضر به درستی کنترل نمی شود و با توجه به اینکه ایجاد ممنوعیت در این مبادی یک مطالبه عمومی به شمار می رود، باید تدابیر سختگیرانه تر در این خصوص اعمال شود.

وی همچنین در مورد تامین اقلام بهداشتی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز گفت: نهادهای متولی برای تامین هزینه های مربوط به تهیه این اقلام جلسه مشترکی تشکیل دهند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این امر مشارکت خواهد کرد.

وی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی خواست تا علاوه بر دو کمیته اطلاع رسانی و امنیتی و اجتماعی که در ستاد استانی مبارزه با کرونا فعال است، کمیته های تخصصی دیگری را نیز جهت پیشبرد اهداف این ستاد شناسایی و معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات در انتظار افرادی که بیماری کرونای خود را کتمان کنند

مجازات در انتظار افرادی که بیماری کرونای خود را کتمان کنند