مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-09سياسي

داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در قم تأمین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، کریم همتی نماینده ویژه وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی، امروز به قم سفر کرد و از نزدیک با روند فعالیت های صورت گرفته استان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه سفر به قم گفت: خوشبختانه کارهای خوب و ارزنده ای در قم انجام شده است و شیب تندی که تعداد مبتلایان داشتند کمی در حال کاهش بوده و از سوی دیگر روند بهبودیافتگان نیز بیشتر است.

نماینده ویژه وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیشتر تلاش این است که مردم با کمترین مشکلات بتوانند خدمات را دریافت و روند و شیب مبتلایان را کم کنیم.

همتی با اشاره به مشکلات دارویی در استان قم گفت: خوشبختانه دارو نیز در اختیار استان قرار گرفت تا بیماران در مراکز درمانی بتوانند از آن استفاده کنند و با توجه به اینکه شهر قم کارخانجات زیادی دارد امیدواریم با همکاری سازمان صمت، لوازم محافظتی در استان تولید شود.

وضعیت قم باید به صورت ویژه دیده شود استاندار قم نیز گفت: وضعیت قم باید به صورت ویژه دیده شود و این نکته به نماینده وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی نیز بیان شده و اگر بتوانیم در قم موضوع ویروس کرونا را کنترل کنیم، قطعاً از الگوی مقابله ای قم در سایر استان ها نیز می توان استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در قم تأمین شد

داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در قم تأمین شد