مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:452020-03-09پزشكي

بهبود 120 بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در آستارا


حسن رستم زاد عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران بیمارستان شهید بهشتی اظهار کرد: از 192 بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا تاکنون 120 نفر بهبودیافته و دو نفر نیز به دلیل مراجعه دیر به مراکز درمانی فوت کرده اند.

   رییس مجمع سلامت شهرستان آستارا با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان برای بیماران تنفسی و مشکوک به کرونا به دو دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) نیاز دارد، گفت: قیمت هر دستگاه یک میلیارد و 260 میلیون ریال برآورد شده که بخشی از هزینه خرید آن توسط خیرین تأمین شده است.

  وی به ممنوعیت ورود خودرهای غیربومی با هدف پیش گیری از شیوع ویروس کرونا به استان گیلان اشاره کرد و افزود: درهمین راستا از ورود دوهزار و 100 دستگاه خودروی دارای پلاک های متفرقه با بیش از هفت هزار سرنشین غیربومی به شهرستان آستارا جلوگیری شده است.

  فرماندار شهرستان آستارا اجازه تردد در محورهای مواصلاتی را با خودرهای پلاک بومی، حاملین مواد غذایی، سوخت و امداد دانست و بیان کرد: رانندگان خودروهای فوق قبل از ورود به حوزه استحفاظی استان گیلان به لحاظ تب سنجی و علائم بیماری کووید 19 مورد پایش بهداشتی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 120 بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در آستارا

بهبود 120 بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در آستارا