مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:352020-03-09پزشكي

چرا آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کرمان کم شد؟


مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان دلیل تفاوت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان از 41 به 36 مورد را تشریح کرد.

- دلیل تفاوت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان از 41 به 36 مورد ایسنا/کرمان مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان دلیل تفاوت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان از 41 به 36 مورد را تشریح کرد.

دکتر مهدی شفیعی در تشریح جزییات این دلیل این تفاوت گفت: در روز شنبه 17 اسفند آمار مبتلایان استان کرمان از سوی وزارت بهداشت 40 نفر اعلام شد، یعنی از مجموع 25 مورد اعلام شده تعداد مبتلایان استان کرمان به 40 نفر رسید و در نشست خبری همان روز در کرمان ما فقط آمار را داشتیم و هیچ مشخصاتی از افراد مبتلا نداشتیم و فقط آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را به خبرنگاران اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه پس از بررسی های انجام شده، و اعلام اسامی بیماران مشخص شد که از 15 نفری که اعلام شده بود، تنها دو خانم مربوط به استان کرمان است افزود: از ابتدای همه گیری این ویروس در استان کرمان که از ابتدای اسفند ماه شروع شد، نمونه ها برای تست به تهران ارسال می شدند که با افزایش تعداد نمونه ها از سراسر کشور، تعدادی از نمونه ها در آزمایشگاه کشوری باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کرمان کم شد؟

چرا آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کرمان کم شد؟