مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:152020-03-09پزشكي

نامه دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع)


دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نامه نوشت و از خدمات آنها در مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) تبریز  نامه ای نوشته و  آنها  را به عنوان قهرمان ذکر کرده و هر آنچه از درون خود جوشیده با زبان ساده و رسا به قلم آورده است.

  مسعود فقیه دینوری رییس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز ضمن تشکر طراوت ایپچیان اظهار داشت: دختر خوب و شایسته ایران زمین نامه ات را دریافت کردیم و به بخش هایی که بیماران کرونایی در آنها بستری هستند نشان دادیم و خیلی خوشحال شدیم.

پرسنل درمانی از شما دختر فهمیده و شهروند عزیز تشکر کرده و ترتیبی اتخاذ خواهیم داد تا در آینده نزدیک حتما دیدار و تشکری از شما داشته باشیم.

  متن نامه طراوت ایپچیان دختر 13 ساله تبریز به پرسنل درمانی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به شرح زیر است: به نام خدا  روی برگ تاریخ با طلا می نویسند                          این سرزمین قهرمانانی داشت    هوای سرد و مه آلود،ابرهای سیاه و تیره آسمان زیبا را فرا گرفته اینها با خود غمی دارند، غمی بزرگ اما در پشت این ابرهای تیره ستاره هایی پر از امید دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع)

نامه دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع)