مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-09سياسي

بازارهای روز دشت ورامین قصد تعطیلی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور و الزام تمامی افراد و گروه ها به رعایت اصول بهداشتی و ممانعت از اجتماعات مردمی، فعالیت بسیاری از صنوف از جمله تالارهای پذیرایی، رستوران ها و قلیان سراها تعطیل و بر لزوم تعطیلی بازارهای روز نیز تأکید شد.

بازارهای روز به بخش جدانشدنی زندگی روزمره مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه تبدیل شده و بسیاری از مردم به ویژه در مناطق حاشیه ای، مایحتاج خود را از این بازارها تهیه می کنند و تصور می شد که با خطر شیوع این ویروس و دستورالعمل های لازم الاجرا، فعالیت این بازارها محدود شود ولی با گذشته سه هفته از آغاز این بیماری، بازارهای روز همچنان به فعالیت خود در ورامین، پیشوا و قرچک ادامه می دهند.

فعالیت کاسب ها در بازارهای روز از یک سو و حضور عادی مردم از سوی دیگر، باعث ازدحام بیش از پیش افراد به ویژه در روزهای منتهی به پایان سال شده است و این همان زنگ خطری است که بارها مسئولان بهداشتی کشور آن را به صدا درآورده و بر لزوم ممانعت از اجتماع مردم تأکید کرده بودند.

به تنهایی نمی توان از فعالیت بازارهای روز جلوگیری کرد رییس اتاق اصناف ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی اصناف شهرستان ورامین با پیروی از مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، فعالیت خود را در بهترین ایام کاری تعطیل کرده اند تا سلامت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارهای روز دشت ورامین قصد تعطیلی ندارند

بازارهای روز دشت ورامین قصد تعطیلی ندارند