مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:402020-03-09سياسي

ارائه خدمات غیرحضوری در حد مقدورات با توجه به شرایط موجود


جانشین فرمانده ناجا بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در حد مقدورات با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی در نشست فصلی هیئت رییسه، معاونان، رؤسای پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهیدان گرانقدر نیروی انتظامی را گرامی می داریم و بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) آرزوی صحت و سلامتی توأم با طول عمر باعزت و برکت داریم.

وی افزود: بی شک سال 1398 یکی از پر مأموریت ترین سال ها برای نیروی انتظامی بود و خوشبختانه باید اعلام کنیم که ما در این سال پر مأموریت نیز توانستیم موفق عمل کنیم و با تمام توان در حوادث بزرگ ملی در کنار انجام مأموریت های ذاتی خود ظاهر شدیم و توانستیم از این وقایع سربلند بیرون بیاییم.

جانشین فرمانده ناجا، فعال سازی رمز دوم پویا را یکی از دلایل کاهش برداشت های غیرمجاز بانکی عنوان کرد و گفت: این امر به تنهایی توانسته، برداشت های غیرمجاز را تا 55


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات غیرحضوری در حد مقدورات با توجه به شرایط موجود

ارائه خدمات غیرحضوری در حد مقدورات با توجه به شرایط موجود