مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:202020-03-09پزشكي

عدم توصیه برای استفاده از ژل ضدعفونی کننده ضد باکتریال


مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به توزیع 4 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده بر پایه الکل طبی گفت: استفاده از ژل ضدعفونی کننده ضد باکتریال برای پیشگیری از ابتلا به کرونا مناسب نیست و توصیه نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، حسن براتی زاده اظهار کرد: 4000 لیتر محلول های ضدعفونی دست توزیع شده بر پایه الکل امروز در سطح داروخانه های خراسان شمالی توزیع شد.

وی افزود: شهروندان می توانند با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنند زیرا مردم باید مراقب مواد ضدعفونی کننده و شوینده های تقلبی در بازار باشند و هنگام خرید به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضا، آدرس کارخانه و .

توجه کنند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: استفاده از ژل ضدعفونی کننده ضد باکتریال برای پیشگیری از ابتلا به کرونا مناسب نیست و توصیه نمی شود.

وی در خصوص نبود ماسک در داروخانه ها، عنوان کرد: کارگاه های تولیدی نسبت به تولید ماسک اقدام کردند و پس از تأیید این ماسک ها در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت که نظارت و پیگیری آن بر عهده سازمان صنعت و معدن استان است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توصیه برای استفاده از ژل ضدعفونی کننده ضد باکتریال

عدم توصیه برای استفاده از ژل ضدعفونی کننده ضد باکتریال