مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:162020-03-09حوادث

سارقان حرفه ای محله های امامزاده حسن و شهرک ولیعصر پایتخت دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزدوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ عزیزخانی در تشریح خبر اظهارداشت: در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه امسال طی تماس تلفنی خانم میانسالی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از به سرقت رفتن اموال منزل از قبیل؛ تلویزیون، سه تخته فرش دستبافت و گوشی موبایل به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال در محدوده بهاران به کلانتری 149 امام زاده حسن اعلام شکایت کرد.

پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: در روز وقوع سرقت ساعت پنج بعدازظهر بود که برای خرید از منزل (واقع در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه تک واحدی) خارج شدم که پس از گذشت سه ساعت وقتی وارد آپارتمان شدم دیدم درب ورودی تخریب و سارق یا سارقان اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده اند.

عزیزخانی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل سرقت شدند که در تحقیقات اولیه و میدانی، دوربین مداربسته مربوط به یک فروشگاه نزدیک به محل سرقت را بدست آوردند که با پایش تصاویر چهره دو نفر مرد جوان حدوداً 30 ساله بدست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای محله های امامزاده حسن و شهرک ولیعصر پایتخت دستگیر شدند

سارقان حرفه ای محله های امامزاده حسن و شهرک ولیعصر پایتخت دستگیر شدند