مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-09سياسي

لزوم استفاده از تمام ظرفیت های هلال احمر برای مقابله با کرونا


نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر خواستار بسیج تمامی امکانات و توانمندی های هلال احمر برای کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سی و هفتمین جلسه شورای معاونین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر امروز و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ابتدای این جلسه از خدمات شبانه روزی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر به خصوص امدادگران استان هایی که شیوع ویروس کرونا در آنها گسترده تر بوده است تقدیر کرد.

وی خدمت رسانی به مردم را در این شرایط بسیار مهم و دارای ارزش معنوی دانست.

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر همچنین خواستار بسیج تمامی امکانات و توانمندی های هلال احمر برای کمک به مقابله با این بحران شد و با اشاره به نیازمندی های بخش های مختلف کشور در زمینه مواجهه با این ویروس، بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت های هلال احمر نظیر امکانات سازمان تدارکات پزشکی و شرکت صنایع نساجی هلال به منظور تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر ملزومات پزشکی و بهداشتی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با تاکید بر پیگیری و نظارت بر روند فعالیت های جمعیت هلال احمر در این زمینه، انسجام و هماهنگی بیشتر بخش های مختلف در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از تمام ظرفیت های هلال احمر برای مقابله با کرونا

لزوم استفاده از تمام ظرفیت های هلال احمر برای مقابله با کرونا