مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-09سياسي

همه ظرفیت های سپاه برای خدمات رسانی به مردم استفاده می شود


فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه با اشاره به راه اندازی بیمارستان سیار در رشت، گفت: در مقابله با کرونا از همه ظرفیت های سپاه برای ارائه خدمت به مردم استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدعلی موسوی جزایری عصر دوشنبه در افتتاح بیمارستان سیار سپاه در رشت، اظهار کرد: این بیمارستان با هدف خدمت رسانی بیشتر به مردم گیلان در شرایط شیوع ویروس کرونا برپا شده است.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه با اشاره به تأکیدات فرماندهی کل سپاه پاسداران مبنی بر بهره گیری از همه ظرفیت ها برای خدمات رسانی به مردم، افزود: نیروی دریایی سپاه از یک ماه پیش آمادگی خود را برای برپایی این بیمارستان را اعلام کرده بود.

سردار موسوی جزایری با بیان اینکه این بیمارستان ظرفیت پذیرش 120 بیمار را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان سیار 54 تخت خوابی سپاه در استان هرمزگان نیز برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر مشغول خدمات رسانی در حوزه تروما است، ادامه داد: به زودی بیمارستان سیار 40 تخت خوابی نیروی دریایی سپاه برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در شهر برازجان نیز فعال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت های سپاه برای خدمات رسانی به مردم استفاده می شود

همه ظرفیت های سپاه برای خدمات رسانی به مردم استفاده می شود