مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-09ورزشي

فیفا نپذیرد اساسنامه فوتبال تغییر می کند/ تذکر به استقلال و پرسپولیس


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر فیفا شرایط فعلی اساسنامه فدراسیون فوتبال را نپذیرد ناچاریم با ایجاد تغییرات در آن انتخابات را به تعویق بیندازیم.

- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر نامزدی به روند انتخابات فدراسیون دوومیدانی اعتراض دارد می تواند به مراجع نظارتی مراجعه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی علی نژاد پس از مجمع انتخاباتی دوومیدانی در جمع خبرنگاران گفت: تقریباً چهار ماهی بود که فدراسیون دوومیدانی با سرپرست اداره می شد.

زمینه های لازم برای برگزاری انتخابات از ابتدای سرپرستی آقای عرب صورت گرفته بود و ثبت نام ها انجام شده بود و نهایتاً زمان مجمع را از قبل تعیین کرده بودیم.

وی افزود: ما با بحث شیوع کرونا در کشور مواجه شدیم و دو کار می توانستیم انجام دهیم یکی اینکه انتخابات را برگزار نکنیم این داستان معلوم نبود تا چه زمانی ادامه پیدا کند و مشخص نبود زمان بعدی انتخابات چه تاریخی باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه 7 اردیبهشت ماه مبارک رمضان هم آغاز می شد و نمی توانستیم هیات ها را به تهران بیاوریم و این موضوع تا اواسط خرداد پیش می رفت و در آستانه انتخابات منطقی نبود که تغییر مدیریت در فاصله یک و نیم ماه مانده به المپیک صورت گیرد در نتیجه باید سرپرستی تا شهریور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیفا نپذیرد اساسنامه فوتبال تغییر می کند/ تذکر به استقلال و پرسپولیس

فیفا نپذیرد اساسنامه فوتبال تغییر می کند/ تذکر به استقلال و پرسپولیس