مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-09بين الملل

ویروس کرونا آمادگی های نظامی آمریکا در کره جنوبی را تحت الشعاع قرار داده است


گسترش سریع ویروس کرونا باعث شده تا ارتش آمریکا در امور دفاعی علیه یک دشمن جدید در کره جنوبی که برای نگه داشتن نیروهای آمریکایی در این کشور با چالش روبروست، - گسترش سریع ویروس کرونا باعث شده تا ارتش آمریکا در امور دفاعی علیه یک دشمن جدید در کره جنوبی که برای نگه داشتن نیروهای آمریکایی در این کشور با چالش روبروست، وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش آمریکا برای دوری جستن و جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در میان نظامیان و کادر ارتش در کره جنوبی از نیروهای خود خواسته تا در پایگاه ها بمانند و حتی الامکان از مکان های امن خود خارج نشوند.

سربازان ارتش آمریکا را با تب سنج مورد معاینه قرار می دهند و سوالاتی از آنها پرسیده می شود تا از عدم ابتلا آنها به کرونا ویروس اطمینان حاصل شود.

با این اقدامات، مشخص شده هفت تن از نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی از جمله یک سرباز آمریکایی و همسرش به این ویروس مبتلا شده اند.

همین امر باعث شده تا نگرانی هایی درباره ظرفیت ها و توانایی های ارتش آمریکا برای حفظ قابلیت های دفاعی علیه برنامه های نظامی خصمانه احتمالی کره شمالی به وجود بیاید.

یکی از ژنرال های بازنشسته ارتش آمریکا گفت: شما باید میان حفظ آمادگی و تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا یک بالانس ایجاد کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا آمادگی های نظامی آمریکا در کره جنوبی را تحت الشعاع قرار داده است

ویروس کرونا آمادگی های نظامی آمریکا در کره جنوبی را تحت الشعاع قرار داده است