مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-09سياسي

شورای نگهبان رأی به حفظ حقوق پذیرفته شدگان آزمون استخدامی داد


عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این شورا با مغایر دانستن طرح اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری، از حق پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه اینستاگرام خود گزارش بیست و چهارم خود را از نشست شورای نگهبان ارائه کرد.

  متن گزارش عضو حقوقدان شورای نگهبان به شرح ذیل است: گزارش معوقه امروز مربوط به جلسه چهارشنبه 23 بهمن ماه 1398 است، یعنی یک روز پس از اعلام نتایج رسیدگی به شکایات داوطلبان مجلس شورای اسلامی، که برای بررسی چند مصوبه برگزار شد.

روز های پرکاری بود که اعضا و کارشناسان به صورت شبانه روزی درگیر بودند، اما به چشم برهم زدنی گذشت و ان شاءالله شاهد تشکیل یک مجلس قوی و مفید برای حل مشکلات مردم در دوره بعد باشیم.

دستور جلسه خیلی زیاد و سنگین بود.

حدود نه طرح و لایحه در دستور کار شورا بود و با توجه به اینکه مهلت بررسی برخی از آن ها رو به پایان بود، زمان زیادی برای بررسی وجود نداشت و ناچار بودیم جلسات فشرده ای داشته باشیم تا به همه آن ها رسیدگی کنیم لذا چهارشنبه صبح، ظهر و شب جلسه داشتیم تا بتوانیم وظیفه خود را در این خصوص انجام دهیم و شورا بتواند نسبت به همه مصوبات اظهارنظر نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان رأی به حفظ حقوق پذیرفته شدگان آزمون استخدامی داد

شورای نگهبان رأی به حفظ حقوق پذیرفته شدگان آزمون استخدامی داد