مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-08سياسي

پرستاری که خود را تحریم کرد/ «عشق به هموطن» بالاتر از «عشق به فرزند»


زهرا نجفی؛ پرستار بیمارستان قائم(عج) اسدآباد مانند بسیاری از پرستاران و پزشکان این روزها مرتب بر بالین بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا حاضرمی شود تا آنها سهم خود در عاشقی و انسان دوستی را نشان دهد، - فارس: همسرتان هیچ وقت مخالفتی با کار کردن شما نداشتند؟ همسرم کارمند دادگستری است و از روز اولی هم که زندگی مشترک را آغاز کردیم مرا به عنوان یک پرستار شناخت و دید که ممکن است روزهای تعطیل مثل ایام عید سر شیفت باشم و بین آنها نباشم.

او واقعا مدیریت خوبی دارد و سعی می کند طوری کارها را پیش ببرد که هر دو مکمل هم باشیم که وقتی در بیمارستانم و ساعت ها در بینشان نیستم دغدغه ای نداشته باشم؛ همسرم همیشه کنارم بوده و حامی ام است و به همین خاطر قدردانش هستم.

فارس: از این روزهای با کرونا برایمان بگویید.

(با خنده) این روزها تب و تاب خاص خود را دارد و متاسفانه ما هم درگیر بیماری کرونا هستیم اما با روحیه ای که به خود و همکارانم می دهم امیدوارم این بحران سپری شود.

نقش مردم در مهار این بیماری بسیار موثر است و باید همه آنها بخواهند و به توصیه های بهداشتی و اجتماعی توجه کنند تا کمتر شاهد شیوع این بیماری باشیم.

امیدوارم روزی کرونا کنترل شود و روزی برسد که کنار هم بنشینیم و از روزها، نگرانی ها و حال و هوایی که نه به خاطر خود بلکه به خاطر اطرافیان، عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری که خود را تحریم کرد/ «عشق به هموطن» بالاتر از «عشق به فرزند»

پرستاری که خود را تحریم کرد/ «عشق به هموطن» بالاتر از «عشق به فرزند»