مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 12:352020-03-08بين الملل

کنست حفاظت امنیتی از گانتس را افزایش می دهد


در پی تهدید فعالان شبکه های مجازی برای قتل رهبر ائتلاف آبی - سفید ، کنست (پارلمان اسراییل) تصمیم گرفت محافظت شخصی از رهبر این ائتلاف را از امروز (یکشنبه) قوی تر کند.

- در پی تهدید فعالان شبکه های مجازی برای قتل رهبر ائتلاف "آبی - سفید"، کنست (پارلمان اسراییل) تصمیم گرفت محافظت شخصی از رهبر این ائتلاف را از امروز (یکشنبه) قوی تر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت رژیم صهیونیستی نوشت: این تصمیم را افسر کنست، مسؤول امنیت نمایندگان اتخاذ کرده است.

بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی- سفید روز شنبه در سخنرانی خود در شهر رمان غان واقع در مرکز تل آویو اعلام کرد، هنگام ورودش به این منطقه با حمله لفظی مردی روبرو شد که تلاش داشت به او نزدیک و درگیر شود اما محافظ شخصی اش این مرد را دور کرد.

طی دو روز گذشته فعالان در برخی شبکه های مجازی با تصاویر و اسامی حقیقی خود، تصاویر نفرت و تحریک علیه گانتس و مسؤولان ارشد حزبش منتشر کردند.

در همین راستا، شخصی به نام شیری که خود را حامی بزرگ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی معرفی کرد، در توییتی نوشت: پایان عمر گانتس مانند اسحاق رابین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنست حفاظت امنیتی از گانتس را افزایش می دهد

کنست حفاظت امنیتی از گانتس را افزایش می دهد