مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 11:352020-03-08سياسي

فرمانده سپاهی که برای گلستان پدری کرد/معروفی هرجا قدم می گذارد آنجا گلستان می شود


در روز ولادت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر یادی کنیم از فرمانده سپاهی که برای استان گلستان پدری کرد در حقیقت سردار حسین معروفی هرجا قدم می گذارد به واسطه تفکر جهادی آنجا گلستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مردم  استان گلستان روزهای خوش خدمت سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده سپاه نینوا گلستان را هرگز فراموش نخواهند کرد، فرمانده جهادی سپاه پاسداران در لحظات سختی و مشکلات همواره کنار مردم بود و تا رفع کامل مشکلات همچنان در کنار مردم ماند.

سردار حسین معروفی در طول دو سال خدمت صادقانه خود کارنامه درخشانی را از خود برای گلستانی ها به یادگار گذاشت فرماندهی که با تمام وجود برای مردمانش مشق ایثار کرد حال فرقی نمی کند این مردمان در گلستان باشند یا سیستان و بلوچستان و یا کرمان باشند و مهم آنست که هر جا معروفی قدم می گذارد آنجا گلستان می شود سردار عزیز خدمات ماندگارت در استان گلستان هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی شود.

هنوز یادم نرفته است وقتی برای انعکاس اخبار جهادی شما و همکارانتان در سپاه نینوای استان گلستان در حال تهیه عکس با گوشی موبایل خود بودم گفتید از من عکس نگیرید گوشیتان خراب می شود، گوشی که چیزی نیست سردار جانم فدای شما و امثال شماهایی که در مکتب سلیمانی مشق ایثار کردید و برای آرامش و آسایش مردم تا پای جان ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاهی که برای گلستان پدری کرد/معروفی هرجا قدم می گذارد آنجا گلستان می شود

فرمانده سپاهی که برای گلستان پدری کرد/معروفی هرجا قدم می گذارد آنجا گلستان می شود