مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-08اجتماعي

روزهای تعطیلی دانش آموزان؛ از طرح «کتاب خونه» تا «هر خانه ـ یک مسجد»


این روزها که مدارس کشور تعطیل است، دانش آموزان تشکل های مختلف، برنامه های متعددی را در کنار درس خواندن در منزل، انجام می دهند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: این روزها که مدارس در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند، دانش آموزان اوقات فراغت زیادی دارند؛ البته وزارت آموزش و پرورش برای اینکه بچه ها از درس و مشق عقب نیفتند، تمهیداتی اندیشیده است.

به عنوان مثال یکی از اقدامات، آموزش دروس از شبکه های آموزش و 4 است و البته تعداد زیادی از مدارس نیز با ایجاد یا فعال کردن گروه های شان در شبکه های اجتماعی با دانش آموزان در ارتباط هستند و فایل های آموزشی و تکالیف شب به دانش آموزان می دهند اما در هر حال نمی توان منکر ساعات اوقات فراغت دانش آموزان شد.

همین موضوع باعث شد که دانش آموزان انجمن های اسلامی از این فرصت استفاده کنند و برنامه های متعددی را اجرا کنند.

  در همین راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان زنجان به درِ منازل مسؤولان انجمن اسلامی مدارس رفتند و به آنها کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم را هدیه دادند.

این اقدام به منظور شرکت دانش آموزان در دورهمی مجازی کتاب بود چرا که مرحله اول دورهمی کتاب با محوریت کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم است و دانش آموزانی که این کتاب را هدیه می گیرند از موقع دریافت کتاب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای تعطیلی دانش آموزان؛ از طرح «کتاب خونه» تا «هر خانه ـ یک مسجد»

روزهای تعطیلی دانش آموزان؛ از طرح «کتاب خونه» تا «هر خانه ـ یک مسجد»