مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-08ورزشي

حکمرانی کوهنورد یاسوجی در آلپ ایران/ ماجراجویی مرد 119 کیلویی سال های پیش+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، صحبت امروز ما از مرد با همت یاسوجی است که توانست با تکیه بر همت و اراده خود کاری بزرگ شبیه معجزه انجام دهد زریر حسین زاده که همین چند سال پیش با 119 کیلوگرم وزن نای راه رفتن نداشت و از چنین وضعیتی به شدت رنج می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اما زریر حسین زاده قله های خواستن و همت را درنوردید و امروز ورزشکاری چالاک و ورزیده با وزنی کاملا طبیعی و شاداب و سرزنده شده که علاوه بر کارهای روزمره به ورزش سنگین می پردازد.

زریر در روزهای 119 کیلوگرمی   زریر می گوید: با انجام تمرینات فشرده و به معنای واقعی دو ومیدانی و کوهنوردی به صورت سه شیفت توانستم به میزان چشمگیری کاهش وزن داشته باشم به طوری که اکنون 75 کیلوگرم وزن دارم.

این مرد 119 کیلویی دیروز و ورزشکار 75 کیلویی امروز از کارهایی که طی این همه سال برای رسیدن به وزن نرمال و مورد دلخواه انجام داده می گوید که روزانه از ساعت پنج صبح در پیست دو ومیدانی ورزشگاه یاسوج شروع به دویدن دوهای 12 کیلومتر می کنم و عصرها دوی 10 کیلومتر دارم و غروب هم صعود به قله دوگوش یاسوج را دارم و تمامی تمرینات فشرده در سه شیفت انجام می شود.

دونده و کوهنورد حرفه ای داستان ما می گوید در سال جاری 13 بار به صورت یکروزه به قله پازن پیر از قلل بالای 4 هزار متر دنا صعود کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی کوهنورد یاسوجی در آلپ ایران/ ماجراجویی مرد 119 کیلویی سال های پیش+تصاویر

حکمرانی کوهنورد یاسوجی در آلپ ایران/ ماجراجویی مرد 119 کیلویی سال های پیش+تصاویر