مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-08فرهنگي

بسته مطالعاتی به نشر با موضوع زندگی و سیره امیرالمومنین (ع)


همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) و گرامیداشت روز پدر، بسته پیشنهادی کتاب با موضوع زندگی و سیره حضرت علی (ع) توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انتشارات آستان قدس رضوی در سالروز میلاد حضرت علی (ع)، مجموعه آثار منتشر شده در حوزه زندگی و سیره پیشوای مسلمانان را برای کودکان، نوجوانان و عموم علاقه مندان به کتاب معرفی و پیشنهاد می کند.

  مجموعه 6 جلدی قصه های نهج البلاغه به قلم مجید ملامحمدی برای کودکان گروه سنی ب و ج داستان هایی برگرفته از قصه های نهج البلاغه را روایت می کند.

درختی که حرکت کرد ، گرسنه ای که سیر نمی شود ، در مهمانی پولدارها ، لطفاً بگویید نمی دانم ، ابرها منتظرند و گنجشک ها تب کرده اند عناوین 6 جلد این مجموعه است که در قالب کتاب های پروانه برای کودکان و نوجوانان در بازار نشر قرار دارد.

دیگر اثر پیشنهادی، روز تلخ؛ شب شیرین نام دارد که از مجموعه پنج جلدی هشت قصه از زندگی معصومین و از آثار جدید این انتشارات در حوزه ادبیات دینی است.

روز تلخ؛ شب شیرین روایتگر هشت قصه از زندگی امیرالمومنین حضرت علی (ع) است که برای گروه سنی ج و د در قالب کتاب های پروانه منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته مطالعاتی به نشر با موضوع زندگی و سیره امیرالمومنین (ع)

بسته مطالعاتی به نشر با موضوع زندگی و سیره امیرالمومنین (ع)