مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-08فرهنگي

توجه به هنر اصیل قصه گویی در اردبیل نهادینه شده است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد افزایش توجه به هنر اصیل قصه گویی و نهادینه شدن این فرهنگ در استان اردبیل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر ، زعفر احدزاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب بیش از 20 رتبه و دیپلم در فستیوال ها و جشنواره های معتبر جهانی توسط اعضای کودک و نوجوان استان اردبیل و همچنین موفقیت در مهر واره های کشوری، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر شاهد افزایش توجه به هنر اصیل قصه گویی در استان هستیم.

به گفته وی کسب دیپلم افتخار و رتبه از فستیوال و جشنواره های بین المللی، برگ دیگری از اهتمام و تلاش های مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان با اعضا بود که این استان را در زمره استان های موفق کشور قرار داده و انتخاب یک مربی محسن وظیفه و عضو کودک کانون آوا عزیزپور به عنوان منتخبین نهایی بخش 90 ثانیه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی نشان از اهتمام جدی به مقوله قصه گویی به عنوان یکی از مهمترین فعالیت های کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در بخش قصه گویی صحنه ای، از 58 نفر سال قبل به 106 نفر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به هنر اصیل قصه گویی در اردبیل نهادینه شده است

توجه به هنر اصیل قصه گویی در اردبیل نهادینه شده است