مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-08اقتصادي

نحوه توزیع گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید+ جزییات


مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به ذخایر مناسب گوشت و مرغ منجمد، توزیع تا 15 فروردین سال 99 ادامه دارد.

- رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران درباره آخرین وضعیت عرضه گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: بنابر تصمیمات ستاد تنظیم بازار در هفته های اخیر توزیع گوشت و مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و تعاونی ها آغاز شده که با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از فروشگاه های زنجیره ای، مجوز عرضه در خرده فروشی ها دریافت شد.

وی از آغاز عرضه گوشت و مرغ منجمد در خرده فروشی ها خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفندی منجمد با نرخ 40 هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.

سالمی از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و افزود: بنابر تمهیدات ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ یک هزار تومان کاهش یافته است به طوریکه هر کیلو مرغ با نرخ 11 هزار و 600 تومان به عوامل توزیع و 12 هزار تومان در خرده فروشی عرضه می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه گوشت و مرغ منجمد وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به ذخایر مناسب پشتیبانی امور دام، توزیع گوشت و مرغ منجمد با نرخ مصوب تا 15 فروردین در خرده فروشی ها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه توزیع گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید+ جزییات

نحوه توزیع گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید+ جزییات