مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 18:202020-03-07سياسي

دعوت از اصحاب هنر ملارد برای مبارزه با کرونا


سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد ضمن اخطار و تذکر جدی به دستگاه های اجرایی کم کار و کوتاهی کننده در روند مبارزه با ویروس کرونا گفت: از تمامی اصحاب هنر و رسانه برای حضور در میدان مبارزه با کرونا و تزریق آرامش به جامعه دعوت می شود.

- سجاد برنجی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: از آغازین روزهای درگیری با ویروس کرونا در کشور، در شهرستان ملارد جلسات وکارگروه های مربوطه تشکیل شد و این جلسات به منظور رصد فعالیت ها و پیش بینی اقدامات مورد نیاز به صورت مسمتر برگزار می شود.

وی افزود: شرح وظایف دستگاه ها و ادارات عضو کارگروه به صورت کاملا شفاف مشخص شده است و در جلسه اخیر نیز اقدامات 2 هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت و 2 دستگاه در شهرستان علی رغم اقدامات انجام شده کوتاهی کرده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد ضمن هشدار به دستگاه های اجرایی کم کار بیان داشت: تذکر جدی به این دستگاه های کم کار برای رفع نواقص داده شد و در حال حاضر نقطه تمرکز ما برای مبارزه با کرونا دسترسی شهروندان مواد بهداشتی و ضدعفونی علی رغم تمام محدودیت ها و مشکلات و نظارت و کنترل بر اصناف است.

برنجی اضافه کرد: طبق دستورات ابلاغی و مصوبات کارگروه مقابله با کرونا تمامی معابر و امکان پرتردد شهرها و روستاهای شهرستان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اصحاب هنر ملارد برای مبارزه با کرونا

دعوت از اصحاب هنر ملارد برای مبارزه با کرونا