مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-07حوادث

کشف 18 هزار جفت دستکش بهداشتی در شهرستان آمل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ جابر عسگری روز شنبه اعلام کرد: همزمان با شیوع و بروز علائم اولیه ویروس کرونا به منظور شناسایی و برخورد با محتکران کالا “طرح سراسری مقابله با احتکارکنندگان تجهیزات بهداشتی” در مازندران و شهرستان آمل دستور کار سپاه کربلا قرار گرفت .

وی افزود: در راستای تشدید نظارت بر بهداشت عمومی سپاه ناحیه آمل گشت های ویژه ای را فعال کرد که با هماهنگی تعزیرات ، نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان بررسی مراکز توزیع و تولید محصولات بهداشتی به صورت مستمر انجام می شود.

فرمانده سپاه کربلای ناحیه آمل با بیان اینکه تا کنون 18 هزار جفت دستکش بهداشتی احتکار شده در این شهرستان کشف شده است، گفت: این اقلام در اختیار قوه قضاییه برای تعیین تکلیف فرار گرفته است.

سرهنگ عسگری اظهار داشت: در شرایطی که ویروس کرونا بخش قابل توجهی از سلامت جامعه را تهدید می کند، سپاه جلوگیری از سوء استفاده سودجویان را مسئولیت خود می داند.

وی شبکه مردمی بسیج و سپاه را ظرفیت خوبی در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی برای مقابله با محتکران دانست و افزود: سپاه در صورت هرگونه مشاهده احتکار، بدون هیچ اغماضی با سود جویان برخورد قاطع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 هزار جفت دستکش بهداشتی در شهرستان آمل

کشف 18 هزار جفت دستکش بهداشتی در شهرستان آمل