مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-07حوادث

بیش از 40 هزار قلم لوازم بهداشتی احتکار شده در کردستان کشف شد


سردار علی آزادی روز شنبه اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای مبارزه با احتکار مواد ضدعفونی و بهداشتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی کردستان، طرح نظارت بر واحد های صنفی را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: در این عملیات، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی موفق به کشف بیش از 40 هزار دستکش و بیش از 70 قوطی الکل در بازرسی از یک واحد صنفی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای فرد متخلف، افزود: پلیس با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم به طور قاطع برخورد می کند.

سردار آزادی یادآور شد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در خصوص احتکار لوازم بهداشتی، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

کشف بیش از 6 هزار قلم کالای آرایشی فاقد مجوز در بیجار فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف بیش از 6 هزار قلم کالای فاقد مجوز در شهرستان بیجار خبر داد و افزود: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران یگان امداد بیجار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 هزار قلم لوازم بهداشتی احتکار شده در کردستان کشف شد

بیش از 40 هزار قلم لوازم بهداشتی احتکار شده در کردستان کشف شد