مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-07سياسي

اعمال محدودیت های شدید برای سفر به اصفهان


رییس ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان گفت: با اعمال محدودیت های شدید با هرگونه سفر به اصفهان مقابله خواهیم کرد.

- حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در نیمه اول اسفندماه بیش از 15 درصد تردد ورودی و خروجی استان اصفهان با کاهش همراه بوده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه هرسال حجم انبوهی از سفرها به استان اصفهان برقرار بوده در جلسه ستاد تسهیل سفر 10 پیشنهاد پس از بررسی و کارشناسی به تصویب رسید و از 20 اسفندماه تا 15 فروردین ماه در استان اصفهان لازم الاجراست.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این ستاد با محدودیت های بسیار، پذیرش مسافر در مدارس، کمپ ها، ماموریت سراها، زایرسراها، مهمانسراهای دستگاه های دولتی و خصوصی، خوابگاه های دانشجویی، مسافرخانه ها و مهمانپذیرها، خوابگاه های خصوصی و خانه های استیجاری و بوم گردی ها و چادر زدن در سطح پارک ها ممنوع و این مراکز تعطیل خواهد بود.

رییس ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان بیان داشت: چنانچه هتل ها تا 20 اسفندماه مجوزهای لازم را از مرکز بهداشت درمان اخذ کنند می توانند نسبت به پذیرش اقدام کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با هرگونه تجمعی که موجب گسترش بیماری کووید 19 شود، گفت: شش ایستگاه در مبادی ورودی استان اصفهان مستقر شده تا پس از غربالگری، افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های شدید برای سفر به اصفهان

اعمال محدودیت های شدید برای سفر به اصفهان